pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053152
ISBN: 978-83-7205-315-2
Data: 2013-02-28
Cena wydawcy: 30.70 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych. Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch: - marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, - marketing wspólnej sprawy (cause marketing), - programy społeczne - instrumenty cause marketingu, - cause marketing w Internecie. Wyniki badań mogą mieć znaczenie zarówno dla rozwoju marketingu w aspekcie budowania i wdrażania społecznych strategii, jak i dla praktyki organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, które angażują się w propagowanie społecznych idei i realizację zadań społecznych w ramach cause marketingu, Publikacja adresowana jest także do pracowników naukowych i studentów.

Książka "Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit" - Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2013 r.