Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit
Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 174 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372053152 |
ISBN: | 978-83-7205-315-2 |
Data: | 2013-02-28 |
Opis książki:
Pojawiające się coraz liczniejsze przykłady współdziałania organizacji komercyjnych i non profit na rynku stanowiły impuls do podjęcia przez pracowników naukowych Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu badań nad zjawiskiem adaptacji cause marketingu. Ich celem było rozpoznanie warunków nawiązania współpracy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, porównanie cech zachowań i oczekiwań tych podmiotów, a także zachowań konsumentów i internautów uczestniczących w akcjach społecznych. Niniejsza książka prezentuje wyniki tego badania w czterech rozdziałąch: - marketing społeczny w praktyce organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, - marketing wspólnej sprawy (cause marketing), - programy społeczne - instrumenty cause marketingu, - cause marketing w Internecie. Wyniki badań mogą mieć znaczenie zarówno dla rozwoju marketingu w aspekcie budowania i wdrażania społecznych strategii, jak i dla praktyki organizacji pozarządowych i przedsiębiorstw, które angażują się w propagowanie społecznych idei i realizację zadań społecznych w ramach cause marketingu, Publikacja adresowana jest także do pracowników naukowych i studentów.
Książka "Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non-profit" - Agnieszka Dejnaka, Barbara Iwankiewicz-Rak, Joanna Nogieć, Piotr Spychała - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2013 r.