Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Slawka G Scarso, Luciana Squadrilli
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Esteri |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 190x230 mm |
EAN: | 9788365625601 |
ISBN: | 978-83-6562-560-1 |
Data: | 2017-05-04 |
Opis książki:
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Książka "Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne" - Slawka G Scarso, Luciana Squadrilli - oprawa miękka - Wydawnictwo Esteri. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2017 r. Cena 13.91 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.