Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Centrum Kreowania Liderów S.A. |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 363 s. |
Wymiar: | 144x205 mm |
EAN: | 9788390394503 |
ISBN: | 83-9039-450-2 |
Data: | 2008-11-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
- to praktyczny poradnik napisany przez twórcę strategii marketingowych nowoczesnych niemieckich firm. Książka ta zawiera wiadomości dotyczące nowoczesnego i skutecznego marketingu. Dostarcza wskazówek, których celem jest; poznanie stanu marketingu, planowanie i kontrola budżetu marketingu, planowanie i prowadzenie działań marketingowych.
Książka "Marketing. Skuteczne planowanie i praktyka" - Harry Schroder - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Kreowania Liderów S.A.. Książka posiada 363 stron i została wydana w 2000 r.