Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788360089101 |
ISBN: | 978-83-6008-910-1 |
Data: | 2011-02-16 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
"W obecnych czasach klienci płci żeńskiej stanowią olbrzymi rynek dla bardzo wielu firm. Są ich największą szansą na rozwój i najważniejszą słabością ich konkurencji. Niniejsza książka to wspaniałe źródło, zawierające prawdziwą wiedzę nt. przygotowania i prowadzenia sprzedaży dla żeńskiej połowy populacji. Lepiej poznaj i wprowadź tę wiedzę w życie zanim zrobi to twoja konkurencja!" Julie N. Hennessy, Profesor Marketingu
Książka "Marketing skierowany do kobiet" - Barletta Martha - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2006 r.