pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing Robin Hooda

Autor książki:

Katya Andresen

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788361732150
ISBN: 978-83-61732-15-0
Data: 2009-11-09
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych

Książka "Marketing Robin Hooda" - Katya Andresen - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2009 r.