Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788361732150 |
ISBN: | 978-83-61732-15-0 |
Data: | 2009-11-09 |
Opis książki:
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z mediami, zilustrowana jest na początku rozdziału słynnym przypadkiem zastosowania jej w świecie biznesu. Wiele z podanych przykładów, które wybrałam dotyczą reklamy nie dlatego, że marketing jest tym samym co reklama (jest ona tylko jednym z jego przejawów), lecz dlatego, że reklama jest najczęściej najbardziej widocznym, swojskim i zrozumiałym aspektem kampanii marketingowej.
Każdy rozdział pokazuje, w jaki sposób omawiana w nim marketingowa zasada Robin Hooda została zastosowana w sektorze nonprofit w Stanach Zjednoczonych
Książka "Marketing Robin Hooda" - Katya Andresen - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2009 r.