pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Autor książki:

Magdalena Kowalska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
EAN: 9788320825657
Data: 2023-07-14
70.45 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.

Książka "Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych" - Magdalena Kowalska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2023 r. Cena 70.45 zł. Zapraszamy na zakupy!