Tytuł książki:
Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Autor książki:
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 689 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320813180 |
ISBN: | 83-208-1318-2 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 59.40 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
Książka "Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy" - Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 689 stron i została wydana w 2001 r.