pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 689 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320813180
ISBN: 83-208-1318-2
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 59.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.

Książka "Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy" - Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 689 stron i została wydana w 2001 r.