pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Przewodnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Koźmiński
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788386846993
ISBN: 83-86846-99-2
Data: 2006-01-07
Cena wydawcy: 42.21 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.

Książka "Marketing. Przewodnik" - oprawa miękka - Wydawnictwo Koźmiński. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2004 r.