Tytuł książki:
Marketing. Przewodnik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Koźmiński |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788386846993 |
ISBN: | 83-86846-99-2 |
Data: | 2006-01-07 |
Cena wydawcy: 42.21 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.
Książka "Marketing. Przewodnik" - oprawa miękka - Wydawnictwo Koźmiński. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2004 r.