pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing przemysłowy

Autor książki:

Maciej Urbaniak

Dane szczegółowe:
Wydawca: INFOR Grupa
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788387936099
ISBN: 83-8793-609-X
Data: 2008-12-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja ta jest jedną z prób połączenia zagadnień teoretycznych oraz przykładów praktycznych dotyczących przedsiębiorstw działających na rynku dó przemysłowych. Wyjaśnia m.in.. Takie kwestie, jak: segmentacja i wybór rynków docelowych, proces dokonywania zakupów przemysłowych, znaczenie jakości i certyfikatów jakościowych, rola promocji, kształtowanie wizerunku firmy poprzez tzw.zielony marketing, strategie cenowe oraz budowania kanałów dystybucyjnych i systemów logistycznych.

Książka "Marketing przemysłowy" - Maciej Urbaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 208 stron i została wydana w 1999 r.