Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | INFOR Grupa |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788387936099 |
ISBN: | 83-8793-609-X |
Data: | 2008-12-03 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja ta jest jedną z prób połączenia zagadnień teoretycznych oraz przykładów praktycznych dotyczących przedsiębiorstw działających na rynku dó przemysłowych. Wyjaśnia m.in.. Takie kwestie, jak: segmentacja i wybór rynków docelowych, proces dokonywania zakupów przemysłowych, znaczenie jakości i certyfikatów jakościowych, rola promocji, kształtowanie wizerunku firmy poprzez tzw.zielony marketing, strategie cenowe oraz budowania kanałów dystybucyjnych i systemów logistycznych.
Książka "Marketing przemysłowy" - Maciej Urbaniak - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 208 stron i została wydana w 1999 r.