Tytuł książki:
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Autor książki:
Mirosława Pluta-Olearnik
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320820720 |
ISBN: | 978-83-208-2072-0 |
Data: | 2013-03-26 |
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.Książka "Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji" - Mirosława Pluta-Olearnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.