pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji

Autor książki:

Mirosława Pluta-Olearnik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320820720
ISBN: 978-83-208-2072-0
Data: 2013-03-26
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.

Książka "Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji" - Mirosława Pluta-Olearnik - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2013 r.