pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing przedsiębiorcy i menadżera

Autor książki:

Tadeusz Sztucki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 150x240 mm
EAN: 9788385428596
ISBN: 83-85428-59-3
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi.

Książka "Marketing przedsiębiorcy i menadżera" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2000 r.