Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320818758 |
ISBN: | 978-83-208-1875-8 |
Data: | 2010-03-08 |
Opis książki:
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
- teoretycznych aspektach marketingu żywności,
- strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
- zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
- konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
- przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Książka "Marketing produktów żywnościowych" - Tomasz Domański, Paweł Bryła - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2010 r.