Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320820164 |
ISBN: | 978-83-2082-016-4 |
Data: | 2012-06-18 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: ? systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, ? systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, ? systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, ? systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dó trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Książka "Marketing produktów systemowych" - Leszek Żabiński - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2012 r.