pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing produktów systemowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320820164
ISBN: 978-83-2082-016-4
Data: 2012-06-18
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: ? systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, ? systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, ? systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, ? systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dó trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Marketing produktów systemowych" - Leszek Żabiński - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2012 r.