pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny w regionie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323332565
ISBN: 978-83-2333-256-5
Data: 2012-01-13
Cena wydawcy: 35.70 złpozycja niedostępna

Opis książki:


W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako "poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.

Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989–2011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.

Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.

Książka "Marketing polityczny w regionie" - Agnieszka Szczudlińska-Kanoś - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2012 r.