Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Duet |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 482 s. |
Wymiar: | 150x205 mm |
EAN: | 9788389706218 |
ISBN: | 978-83-8970-621-8 |
Data: | 2014-05-06 |
Opis książki:
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też ?żywym? dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. [?] Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego
Książka "Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Duet. Książka posiada 482 stron i została wydana w 2014 r.