Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Piotr Pawełczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 162 s. |
EAN: | 9788360677070 |
ISBN: | 978-83-60677-07-0 |
Data: | 2021-03-12 |
Opis książki:
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.
Książka "Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?" - Piotr Pawełczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2020 r. Cena 28.06 zł. Zapraszamy na zakupy!