pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Autor książki:

Piotr Pawełczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 162 s.
EAN: 9788360677070
ISBN: 978-83-60677-07-0
Data: 2021-03-12
28.06 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.

Książka "Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?" - Piotr Pawełczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 162 stron i została wydana w 2020 r. Cena 28.06 zł. Zapraszamy na zakupy!