pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe ŚLĄSK
Oprawa: miękka
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788371642456
ISBN: 83-7164-245-8
Data:2001-01-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Nowy podręcznik akademicki poświęcony teorii i praktyce wykorzystywania metod reklamy i marketingu w polityce. Książka niezbędna dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa i socjologii. Lektura konieczna dla wszystkich, których interesują odpowiedzi na pytania: - Jak wpływa się na poglądy i zachowania wyborcze - Czym jest marketing w polityce i jakimi posługuje się technikami - Jak politycy wykorzystują media we współczesnych kampaniach

Książka "Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań" - Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK.

Spis treści:

- Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi
- Proces oddziaływania na ludzi
- Środki oddziaływania na myślenie,postawy i zachowania
- Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy?
- Marketing polityczny