podręcznik:
Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań
autor:
Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe ŚLĄSK |
Oprawa: | miękka |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788371642456 |
ISBN: | 83-7164-245-8 |
Data: | 2001-01-09 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nowy podręcznik akademicki poświęcony teorii i praktyce wykorzystywania metod reklamy i marketingu w polityce. Książka niezbędna dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa i socjologii. Lektura konieczna dla wszystkich, których interesują odpowiedzi na pytania: - Jak wpływa się na poglądy i zachowania wyborcze - Czym jest marketing w polityce i jakimi posługuje się technikami - Jak politycy wykorzystują media we współczesnych kampaniach
Książka "Marketing polityczny. Kształtownie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań" - Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK.
Spis treści:
- Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi
- Proces oddziaływania na ludzi
- Środki oddziaływania na myślenie,postawy i zachowania
- Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy?
- Marketing polityczny
- Proces oddziaływania na ludzi
- Środki oddziaływania na myślenie,postawy i zachowania
- Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy?
- Marketing polityczny