Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Roster |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 230 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788395006975 |
ISBN: | 978-83-9500-697-5 |
Data: | 2019-05-14 |
Opis książki:
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
przygotować się do kampanii wyborczej;
zorganizować sztab wyborczy;
budować i komunikować markę osobistą kandydata;
przygotować program i materiały wyborcze;
komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);
zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;
przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;
wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego: kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Książka "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Roster. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2019 r.