Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 1104 s. |
Wymiar: | 210x260 mm |
EAN: | 9788320813586 |
ISBN: | 83-208-1358-1 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania.
Książka "Marketing. Podręcznik europejski" - Philip Kotler, Gary Armstrong - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 1104 stron i została wydana w 2002 r.