pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 648 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301194338
ISBN: 978-83-0119-433-8
Data: 2017-09-04
99.23 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.

Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.

Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy.

Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów "klasycznego" marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (...) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (...) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case y i zadania do wykonania przez czytelnika.

prof. zw. dr hab. Marek Prymon
Prof. dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

Książka "Marketing. Podręcznik akademicki" - Eugeniusz Michalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 648 stron i została wydana w 2017 r. Cena 99.23 zł. Zapraszamy na zakupy!