Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 646 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788301140519 |
ISBN: | 978-83-0114-051-9 |
Data: | 2009-03-06 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Książka "Marketing. Podręcznik akademicki" - Eugeniusz Michalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 646 stron i została wydana w 2009 r.