pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

Autor książki:

Piotr Łabuz, Marcin Urbański

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 178 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788324604289
ISBN: 83-246-0428-6
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji.

Książka "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych" - Piotr Łabuz, Marcin Urbański - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2006 r.