Tytuł książki:
Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych
Autor książki:
Piotr Łabuz, Marcin Urbański
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 178 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788324604289 |
ISBN: | 83-246-0428-6 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji.
Książka "Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych" - Piotr Łabuz, Marcin Urbański - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2006 r.