Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Agnieszka I. Baruk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788372516305 |
ISBN: | 83-7251-630-8 |
Data: | 2008-11-23 |
Opis książki:
Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.
Książka "Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy" - Agnieszka I. Baruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2006 r.