pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Autor książki:

Agnieszka I. Baruk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 155x235 mm
EAN: 9788372516305
ISBN: 83-7251-630-8
Data: 2008-11-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.

Książka "Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy" - Agnieszka I. Baruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2006 r.