pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326445927
ISBN: 978-83-2644-592-7
Data: 2013-11-08
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.: - 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, - zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, - siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, - obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, - 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, - darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, - narzędzia społecznościowe przyszłości, - i dużo, dużo więcej!

Książka "Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie" - Shane Gibson, Levinson Jay Conrad - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2013 r.