pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Autor książki:

Jay Conrad Levinson

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324600786
ISBN: 978-83-2460-078-6
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.

Książka "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes" - Jay Conrad Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2006 r.