Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes
Jay Conrad Levinson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788324600786 |
ISBN: | 978-83-2460-078-6 |
Data: | 2009-04-03 |
Opis książki:
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
Książka "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes" - Jay Conrad Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2006 r.