pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Autor książki:

Jay Conrad Levinson

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 520 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788324600779
ISBN: 83-246-0077-9
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Książka "Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy" - Jay Conrad Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 520 stron i została wydana w 2006 r.