Tytuł książki:
Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Autor książki:
Jay Conrad Levinson
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 520 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788324600779 |
ISBN: | 83-246-0077-9 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 67.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki - idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.
Książka "Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy" - Jay Conrad Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 520 stron i została wydana w 2006 r.