pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing partyzancki

Autor książki:

Conrad Jay Levinson

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326412523
ISBN: 978-83-2641-252-3
Data: 2011-11-04
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, - przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, - strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, - sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, - wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.
Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

Książka "Marketing partyzancki" - Conrad Jay Levinson - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2011 r.