Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320814729 |
ISBN: | 83-208-1472-3 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 31.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami, zaprezentował modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy licznych studiów podyplomowych oraz menedżerów zajmujących się tą tematyka w praktyce.
Książka "Marketing partnerski na rynku usług" - Robert Furtak - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2003 r.