Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788320814835 |
ISBN: | 83-208-1483-9 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora
Książka "Marketing od A do Z" - Philip Kotler - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2004 r.