pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing od A do Z

Autor książki:

Philip Kotler

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320814835
ISBN: 83-208-1483-9
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od "aktywów i zasobów" firmy do "zysku", aby ułatwić Czytelnikowi korzystanie z rad Autora

Książka "Marketing od A do Z" - Philip Kotler - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2004 r.