Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Eryk Mistewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324635238 |
ISBN: | 978-83-246-3523-8 |
Data: | 2011-09-16 |
Opis książki:
Powiedz mi coś o sobie! Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotkąz życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
- Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
- o sobie (personal branding),
- o firmie (komunikacja korporacyjna),
- o produkcie (komunikacja produktowa),
- o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
- o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Książka "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają" - Eryk Mistewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2011 r.