Marketing na rynku usług lotniczych
Danuta Rucińska, Andrzej Ruciński
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788370179199 |
ISBN: | 83-7017-919-3 |
Data: | 2006-04-13 |
Opis książki:
Monografia MARKETING NA RYNKU USŁUG LOTNICZYCH jest pierwszym w Polsce opracowaniem z zakresu tej problematyki. Stanowi efekt badań zespołu pracowników naukowych Wydziatu Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty marketingu na polskim rynku ustug lotniczych. Wykorzystano w tym celu doświadczenia autorów w zarządzaniu elementami rynku transportu lotniczego oraz bogatą, lecz rozproszoną literaturę specjalistyczną. Publikację adresujemy do studiujących ekonomię, marketing, zarządzanie oraz decydentów i specjalistów z zakresu marketigu, lotnictwa i transportu lotniczego.
Książka "Marketing na rynku usług lotniczych" - Danuta Rucińska, Andrzej Ruciński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego.