Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 239 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814569 |
ISBN: | 83-2081-456-1 |
Data: | 2008-11-20 |
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dó konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dó produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Książka "Marketing na rynku środków produkcji" - Tadeusz Wojciechowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 239 stron i została wydana w 2003 r.