pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing na rynku nieruchomości

Autor książki:

Ewa Stachura

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
EAN: 9788320816952
ISBN: 978-83-2081-695-2
Data: 2006-01-15
Cena wydawcy: 54.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie.
Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.

Książka "Marketing na rynku nieruchomości" - Ewa Stachura - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.