Marketing na rynku instytucjonalnym
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 412 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814378 |
ISBN: | 83-208-1437-5 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
W książce wyczerpująco zostały omówione decyzje strategiczne i operacyjne działania marketingowe na rynku instytucjonalnym, którego uczestnikami są odbiorcy przemysłowi, pośrednicy handlowi oraz inni nabywcy instytucjonalni nie będący przedsiębiorstwami. Nacisk położono na analizę zachowań rynkowych odbiorców, powiązań między dostawcami a odbiorcami oraz aspektów strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystykę specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a także na prezentację instrumentów i technik marketingowych. Przedstawili również specyfikę działań marketingowych na każdym z głównych segmentów rynku instytucjonalnego.
Książka "Marketing na rynku instytucjonalnym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 412 stron i została wydana w 2003 r.