pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing mobilny

Autor książki:

Agnieszka Dejnaka

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 172 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380858886
ISBN: 978-83-8085-888-6
Data: 2019-07-02
50.49 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.

Książka "Marketing mobilny" - Agnieszka Dejnaka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2019 r. Cena 50.49 zł. Zapraszamy na zakupy!