Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380858886 |
ISBN: | 978-83-8085-888-6 |
Data: | 2019-07-02 |
50.49
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Książka "Marketing mobilny" - Agnieszka Dejnaka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2019 r. Cena 50.49 zł. Zapraszamy na zakupy!