pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju

Autor książki:

Tomasz Trojanowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 338 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380857049
ISBN: 978-83-8085-704-9
Data: 2018-08-27
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

Książka "Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju" - Tomasz Trojanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 338 stron i została wydana w 2018 r.