Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Tomasz Trojanowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 338 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380857049 |
ISBN: | 978-83-8085-704-9 |
Data: | 2018-08-27 |
Opis książki:
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix - produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
Książka "Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju" - Tomasz Trojanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 338 stron i została wydana w 2018 r.