Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 240x150 mm |
EAN: | 9788379725793 |
ISBN: | 978-83-7972-579-3 |
Data: | 2023-05-11 |
Opis książki:
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego.
Książka "Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne" - Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2023 r.