pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing międzynarodowy. Wybrane zagadnienia

Autor książki:

Agnieszka Smalec

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 142 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788372418999
ISBN: 978-83-7241-899-9
Data: 2015-02-05
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie działalności na międzynarodowym rynku, przy czym bardzo istotna staje się znajomość danego rynku - jego zachowań, sposobów komunikowania, innej kultury organizacji. Podstawowe znaczenia ma zatem stosowanie zasad i instrumentów marketingu międzynarodowego, któremu poświęcono ten podręcznik. W niniejszym opracowaniu autorka podejmuje problemy związane z wybranymi zagadnieniami dotyczącymi problematyki marketingu międzynarodowego. Zachodzące w otoczeniu międzynarodowym przeobrażenia mogą być dla przedsiębiorstw zarówno szansą rozwoju, jak i zagrożeniem, dlatego ważne jest stosowanie marketingu w działalności przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla praktyków rynku, którzy wykorzystują marketing w międzynarodowym biznesie. Autorka książki jest pracownikiem Katedry Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami marketingu, również międzynarodowego, publikując swoje badania i studia.

Książka "Marketing międzynarodowy. Wybrane zagadnienia" - Agnieszka Smalec - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 142 stron i została wydana w 2012 r.