Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.
Krzysztof Fonfara
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301179816 |
ISBN: | 978-83-0117-981-6 |
Data: | 2014-09-08 |
Opis książki:
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Książka "Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka." - Krzysztof Fonfara (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2014 r. Cena 54.53 zł. Zapraszamy na zakupy!