Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320817874 |
ISBN: | 978-83-2081-787-4 |
Data: | 2006-02-09 |
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
Książka "Marketing międzynarodowy" - Elżbieta Duliniec - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2008 r.