pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing międzynarodowy

Autor książki:

Elżbieta Duliniec

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320817874
ISBN: 978-83-2081-787-4
Data: 2006-02-09
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.

Książka "Marketing międzynarodowy" - Elżbieta Duliniec - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2008 r.