pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
EAN: 9788379727315
ISBN: 978-83-7972-731-5
Data: 2024-05-14
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy.

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych - turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne.

Ze wstępu

Książka "Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa" - Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2024 r.