Marketing. Materiały do ćwiczeń
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788325530952 |
ISBN: | 978-83-2553-095-2 |
Data: | 2011-10-07 |
Opis książki:
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się: z krótkiej części teoretycznej teorii w pigułce, testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów. Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Książka "Marketing. Materiały do ćwiczeń" - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2011 r.