Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Sukcesu |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 350 s. |
Wymiar: | 200x140 mm |
EAN: | 9788391973271 |
ISBN: | 83-919732-7-1 |
Data: | 2006-01-06 |
Opis książki:
Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek. W następstwie działań budujących lojalność klientów oraz pracowników problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie. Marketing Lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami Twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków. Autorzy książki, Anna M. Schuller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w Twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którymi będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy. Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Sales), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).
Książka "Marketing lojalnościowy" - Anne M. Schuller - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Sukcesu. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2005 r.