pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing lateralny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 220 s.
EAN: 9788320815375
ISBN: 83-208-1537-1
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingowego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynienia ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).

Książka "Marketing lateralny" - Philip Kotler, Fernando Trias De Bes - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2004 r.