pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2020
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 848 s.
Wymiar: 216x276 mm
EAN: 9788381881173
ISBN: 978-83-8188-117-3
Data: 2020-06-19
Cena wydawcy: 119.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Książka "Marketing" - Kotler Philip, Keller Kevin Lane - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 848 stron i została wydana w 2020 r.