Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | INFOR Grupa |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788387261627 |
ISBN: | 83-8726-162-9 |
Data: | 2008-12-03 |
Opis książki:
Książka ta w sposób jasny i prosty omawia podstawowe zagadnienia dotyczące powiązania przedsiębiorstwa z rynkiem. Układ pracy opary jest na głównych składników marketingu, a więc produkcie, cenie, dystybucji, promocji marketingowej, Zawarto w niej także treści dotyczące czynników z zakresu otoczenia przedsiębiorstwa, mające istotny wpływ na jego działalność marketingową Jeden z rozdziałów został poswięcony badaniom marketingowym, gdyż każda decyzja odnosząca się do poszczególnych składników marketingu i ich wzajemnych związków powinna być oparta na pełnym rozeznaniu warunków i możliwości działania. W sposób maksymalnie skondensowany zostało również przedstawione w pracy miejsce w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Książka "Marketing" - Klemens P. Białecki - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 256 stron i została wydana w 1999 r.