pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing

Autor książki:

Klemens P. Białecki

Dane szczegółowe:
Wydawca: INFOR Grupa
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788387261627
ISBN: 83-8726-162-9
Data: 2008-12-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta w sposób jasny i prosty omawia podstawowe zagadnienia dotyczące powiązania przedsiębiorstwa z rynkiem. Układ pracy opary jest na głównych składników marketingu, a więc produkcie, cenie, dystybucji, promocji marketingowej, Zawarto w niej także treści dotyczące czynników z zakresu otoczenia przedsiębiorstwa, mające istotny wpływ na jego działalność marketingową Jeden z rozdziałów został poswięcony badaniom marketingowym, gdyż każda decyzja odnosząca się do poszczególnych składników marketingu i ich wzajemnych związków powinna być oparta na pełnym rozeznaniu warunków i możliwości działania. W sposób maksymalnie skondensowany zostało również przedstawione w pracy miejsce w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.

Książka "Marketing" - Klemens P. Białecki - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 256 stron i została wydana w 1999 r.