Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 56 s. |
Wymiar: | 240x176 mm |
EAN: | 9788371250712 |
ISBN: | 978-83-7125-071-2 |
Data: | 2022-02-11 |
Cena wydawcy: 15.75 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki, materiału a nawet sprawdzianu wiadomości. Sposób formułowania zadań odpowiada nowej formie egzaminu z przygotowania zawodowego. Większość ćwiczeń wymaga od ucznia zdefiniowania zaistniałego w firmie problemu, ustosunkowania się do metod działania przedsiębiorstwa oraz zaproponowania własnych działań strategicznych.
Książka "Marketing" - Jolanta Minajew - oprawa miękka - Wydawnictwo Dolnośląskie Edukacyjne.