pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing

Autor książki:

Jolanta Minajew

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Oprawa: miękka
Ilość stron: 56 s.
Wymiar: 240x176 mm
EAN: 9788371250712
ISBN: 978-83-7125-071-2
Data: 2022-02-11
Cena wydawcy: 15.75 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki, materiału a nawet sprawdzianu wiadomości. Sposób formułowania zadań odpowiada nowej formie egzaminu z przygotowania zawodowego. Większość ćwiczeń wymaga od ucznia zdefiniowania zaistniałego w firmie problemu, ustosunkowania się do metod działania przedsiębiorstwa oraz zaproponowania własnych działań strategicznych.

Książka "Marketing" - Jolanta Minajew - oprawa miękka - Wydawnictwo Dolnośląskie Edukacyjne.