pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Marketing internetowy (+ CD)

Dane szczegółowe:
Producent: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 124 s.
EAN: 5904807009226
ISBN: 83-01146-34-6
Data: 2008-11-24
Cena wydawcy: 19.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.
Do książki dołączona jest płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.

Książka "Marketing internetowy (+ CD)" - Ewa Frąckiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2006 r.