Dane szczegółowe: | |
Producent: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 124 s. |
EAN: | 5904807009226 |
ISBN: | 83-01146-34-6 |
Data: | 2008-11-24 |
Cena wydawcy: 19.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.
Do książki dołączona jest płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów.
Książka "Marketing internetowy (+ CD)" - Ewa Frąckiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2006 r.