Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Moi Ali
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 480 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324618729 |
ISBN: | 978-83-246-1872-9 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Sztab doradców ds. marketingu i PR:- wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations
- opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
- przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
- przeprowadzi badania marketingowe
- pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
- nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy
- udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych
Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
- Bezbłędne kierowanie małą firmą.
- Wykorzystywanie zalet small biznesu.
- Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
- Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
dr Agnieszka Dejnaka Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.
Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University
Książka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane" - Moi Ali - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2009 r.