Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 472 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373616257 |
ISBN: | 83-7361-625-X |
Data: | 2009-09-07 |
Opis książki:
Zmień podejście do zarządzania swoją firmą- Opracuj strategię marketingową
- Wykorzystaj różne media do reklamy
- Zadbaj o swoich klientów
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.
Książka Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
- Wyjaśnienie pojęć związanych z marketingiem i public relations
- Walka z konkurencją
- Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
- Zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR
- Pisanie materiałów prasowych i publikacji
- Reklama -- zasady i narzędzia
- Badania marketingowe
- Dbałość o klientów
- Tworzenie materiałów promocyjnych
- Współpraca z agencją reklamową
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" - Moi Ali - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 472 stron i została wydana w 2004 r.